söndag 4 maj 2008

Söndag blir lätt en dag när jag börjar tänka på hur jag lever. Hur kan jag få mer tid till att t.ex. gå på museer och hur fasen ska jag göra för att komma igång med att träna igen. Dessa frågor är tyvärr fortfarande obesvarade. Vad jag försöker satsa på nu är att lära mig mer om vilka livsmedel som inte tär allt för mycket på "systemet". Det känns speciellt angeläget med den matkris som råder. Bönor och linser framstår, såvitt jag kan läsa mig till, som ett mycket bra alternativ till såväl ris som kött. Gott är det ju också. Broccoli med en blandning av neutral olja och lite sesamolja förgyllde måltiden. Mmmmm. I veckan som kommer är det sista chansen att se min utställning på Platina. Den är förlängd för att vi skulle hinna få in lite olika visningar så passa på!   

Inga kommentarer: