torsdag 29 maj 2008

Idag känner jag mig lite nostalgisk. Det är 9 år sedan jag gick ut från Konstfack. Voj voj. Det är ganska många år som rullat på, mer eller mindre smärtfritt. Jag äter mindre mängd smågodis idag och tillbringar färre timmar i tveksamhet kring vad jag ska göra. Jag kan önska mig tveksamheten tillbaka men utan sega nappar som tillbehör. På MB kör vi "dagens fråga" från och med idag och jag vill gärna ställa fler frågor. Om allt möjligt. Ju fler "dummare" frågor desto bättre! Idag ställer jag mig frågan varför jag alltid prioriterar det som är längst bort från mig själv.

2 kommentarer:

Someone sa...

Vad härligt med "dagens fråga" blev inspirerande att göra det samma...

ÅSA LOCKNER sa...

Det kan jag rekommendera. Av någon anledning verkar det alltid svårt att få hjärnan att jobba i en "ovan" riktning, speciellt om man är stressad. Det här kan hjälpa till!