onsdag 14 maj 2008

MADE BY: Small Scale Artist in Residence Program

Vi har fått hit vår gäst från USA! Tracy Steepy kom i måndags och hon ska bara ställa om kroppen till rätt tid för att sedan ta plats på MADE BY: Själv jobbar jag med att få färdigt presentationen till Svensk FORM. Vi ska visa del 1 av Bärnstensprojektet där med öppning på onsdag i nästa vecka. Parallellt jobbar jag med katalogen till del 2 av samma projekt. Den ska rymma arbeten från alla 10 deltagare och det börjar kännas på håret att få ihop det. Nu är allt fotat i alla fall och nästa steg är väl egentligen att jag ska få färdigt en inledningstext. Suck, jag behöver någon att skylla ifrån mig på. Säkert finns det någon som i större utsträckning än jag är skyldig till att det blev så kort om tid. Vi kan kalla henne Agneta. 

Inga kommentarer: