torsdag 10 april 2008

AAAAAAHHHHH vad härligt! Solen tittar fram, jag har en nybrygd kopp kaffe framför mig och till den en bit chokladtårta. MMMMM. Att förmiddagens möten gick bra ger också en välbehövlig känsla av lugn och tillförsikt. Den låda som ockuperat delar av butiken i några dagar hämtades av trevlig åkare för färd mot flockning. Davids stora Bryssel-projekt är därmed ett steg närmare att bli färdigt. Agneiszka är och bygger utställning på Konsthantverkarna och Jessica är i Kina. Kvar på plats blev MOI. Men jag ska iväg och mingla på ryska ambassaden med Anna Livén ikväll så jag känner mig inte allt för övergiven. Våra "Amber-Ryssar" börjar visst bli färdiga med sina föremål till utställningen i juni och det är så obeskrivligt skönt. Annas och mina chanser att påverka något är så jäkla små när vi inte ens får direktkontakt med 3 av utställarna utan måste skicka all post till Ambermuseum först. Återstår för mig att få iväg lite nya grejor till Galleri Norsu och sedan är det nästan helg! Crazy pärlörhängen som på bilden görs på beställning. Just dessa har pärlor som beställaren fiskat själv på 30-talet. Cool.

Inga kommentarer: